2015. július 13., hétfő

Női energiák a mindennapokban

Mostanában egyik ámulatból a másikba esem. Férjhez mentem. A világ legjobb esküvője volt. Csodás emberekkel, a legnagyszerűbb vőlegénnyel-férjjel.

Nemrég tértem vissza a nászutamról. Nagyon boldog vagyok. Ismét magamba szívtam egy más kultúra energiáját, mentalitását. Olyan barna vagyok, mint még soha életemben. És eszméletlenül jól érzem magam.

Körbeúsztam Aphrodité szikláját is. Azt a sziklát, amelynél Aphrodité kijött a tenger habjaiból. Állítólag örök szépséget és fiatalságot okoz. Ezt megpecsételtem még egy szív alakú kaviccsal is, amit a parton találtam. Persze azért ténylegesen is dolgoztam a kapcsolatomon.

A tengerparton olvastam egy nagyon jó könyvet: Regina Swoboda - Női rafinéria (Jaffa Kiadó, Budapest, 2014). Rengeteget tanultam belőle a nőkről, férfiakról, kapcsolatokról. Határozottan megerősített abban, hogy mi, nők mindenre képesek vagyunk. Mert legyen bármilyen is a kapcsolatunk, biztos, hogy tőlünk olyan, amilyen. Mi irányítunk. Ki jobban, ki kevésbé.

Egy vicces, ámde tanulságos történet a könyvből:

"Amikor még Bill Clinton volt az Egyesült Államok elnöke, Hillary pedig a first lady, körözött róluk egy vicc a tengerentúlon:

Bill és Hillary egy vidéki országúton autóztak. Megálltak egy kis benzinkútnál. Az alkalmazott, aki teletöltötte a benzintankot, váratlanul így szólt Hillaryhez: "Szia, nem ismersz meg? Iskolás korunkban együtt jártunk!" Hillary felismerte az egykori szerelmét, és elbeszélgettek a régi szép időkről. Később, amikor már újra az autóban ültek, Bill megszólalt: "Most biztosan örülsz neki, hogy hozzám jöttél feleségül. Ha ezt a pasit választod, most egy benzinkutas felesége lennél." Hillary elnevette magát, és azt válaszolta: "Nem, akkor ő lenne az Egyesült Államok elnöke.""

Bizony, ekkora a befolyásunk. És nemcsak a párunk felett. Próbáljátok ki. Megmondom őszintén, én imádok nő lenni. Szeretem, hogy sminkelhetem magam, hogy szoknyát vehetek fel, hogy előreengednek az ajtóban, megdicsérnek stb. Kihasználok minden lehetőséget, hogy örömet okozzak magamnak és másoknak. Számomra ezt jelenti nőnek lenni, de ez persze mindenkinél változó. A lényeg az, ha a külsőnk és a belsőnk harmóniában van, az kívülről látszik, belülről érződik.

Mindannyian csodálatosak vagyunk, csak el kell hinnünk magunkról. Találjátok meg, mi az, ami boldoggá tesz benneteket, mi az, amitől igazán nőnek érzitek magatokat. Amint ez sikerül, senki sem állíthat meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése