2015. január 4., vasárnap

Új év - új lendület

Beköszöntött az új év. Elég gyorsan, még realizálnom is nehéz. Ennek ellenére 2015 határozottan elkezdődött. Nagyon klassz volt az év végi pihenés, a szilveszteri lazulás, azonban holnaptól beindul a hajtás. Munka, háztartás, előadások, szervezgetés. El sem hiszem, hogy öt hónap múlva férjhez megyek. Annyi de annyi mindent kell még addig elintézni. Kezdjük például azzal, hogy le kell fogynom legalább egy méretnyit. :) Meg is vettem Cameron Diaz A test könyve című motiváló írását, amely táplálkozással, mozgással és lelki egészséggel foglalkozik, és az elmúlt napokban ezt bújtam. A legtöbb fogyókúra ugye mindig "holnap" kezdődik, de az enyém holnap tényleg el fog. Valamit valamiért. 

Készítettem magamnak egy motivációs táblát is. Méghozzá összegyűjtöttem és egymás mellé tettem néhány fényképet magamról: egy olyat, amin meg vagyok elégedve magammal, egy olyat, amin nagyon nem, egy olyat, ami egész jó, illetve egy üres keretet, amibe az 5 hónap múlva készülő fotóm kerül. Akárhányszor ránézek, motiválni fog abban, hogy a mozgásnak és diétázásnak van értelme és eredménye. 

Persze a szervezés ennyiben nem merül ki. Aki ismer, az tudja, hogy szeretek mindent a kezemben tartani, mindenről listát készítek, mindent kontrollálok. Így őszintén mondhatom, elég intenzív időszak elé nézek, de minden percét várom és élvezni fogom, a meghívóosztástól kezdve a ruhaválasztáson, lánybúcsún, lakodalmon át a jól megérdemelt nászútig.

Na de térjünk vissza az új év kezdetéhez. Bizonyára számodra is van olyan cél, amit el szeretnél érni 2015-ben. Valami újdonság, esetleg egy rég áhított dolog. Határozd meg az elkövetkező héten, hogy mi ez a cél, és hogy mit kell tenned érte. Gondold át, mennyit vagy hajlandó áldozni ennek érdekében, hogy mikről  vagy hajlandó lemondani, illetve milyen erőforrásokat tudsz még mozgósítani az ügy érdekében. Az év eleje sokkal alkalmasabb arra, hogy tervezz és megvalósíts, úgyhogy hajrá!


2 megjegyzés: