2014. augusztus 13., szerda

Magamról :)

A héten szabadságon vagyok. Ez pont alkalmas arra, hogy egy kicsit kikapcsolódjak, eltöprengjek dolgokon, hálanaplót írjak, kívülről lássam magam és a dolgaimat, olvassak és olvassak, na meg persze takarítsak, és elintézzek minden olyan dolgot, amire normál esetben nincsen időm. 

És tudjátok mit, egész jól haladok. :) A hét elején vettem egy könyvet: Dr. Russ Harris - A boldogság lépcsőin. Nem bírtam letenni. Párommal kirándultunk, elmentünk egy kis tóhoz, ahol olyan nyugalom volt, amit már rég tapasztaltam. Meglátogattam egy régi barátnőmet és nyolc hetes kislányát, maga volt a csoda. A lakás csillog-villog, az erkélyen a növények újra boldogok. 

Megtanultam egy módszert (az említett könyvből), amelynek segítségével nem rágódom a múlton, illetve nem aggódom a jövő miatt (legalábbis megpróbálok). Mégpedig amikor valamit csinálok, arra fókuszálok teljes mértékben, nem kalandozom el másfelé. Tehát ha éppen mosogatok, az edényeket figyelem, a víz folyását, a mosogatószer illatát, nem pedig azon aggódom, mit kellene éppen mosogatás helyett csinálnom. Ez a száz százalékos jelenlét. Én kipróbáltam, nálam bevált.

Elgondolkodtam a kapcsolataimon is, mi az, amit elvárok a barátaimtól, mi az, ami megkülönbözteti őket az ismerősöktől. Évente kétszer - ugyanúgy mint a nagytakarítást - elméleti szelektálást végzek köztük. Fontos számomra, hogy olyan emberek vegyenek körül, akik úgy szeretnek, amilyen vagyok, a pozitív és negatív tulajdonságaimmal egyaránt, akikkel őszinte lehetek, és akiktől ugyanezt elvárhatom. Szerencsésnek mondhatom magam, mert elég sok igaz barátom van.

Megnéztem ma sokadjára az Ízek, imák, szerelmeket. Odavagyok azért, ahogy Julia fokozatosan lazul, magára talál, és változtat az életén. Mindig tudok belőle erőt meríteni. Hiszen az én idei szavam a VÁLTOZÁS.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése