2014. július 6., vasárnap

Sosem késő változ(tat)ni!

Beköszöntött az év második fele. Július 2-án átfordítottuk az öröknaptárakat, s tiszta lappal kezdtük a második félévet. Számomra július 2. mágikus nap volt. A mai napig libabőrös leszek, ha rá gondolok. Azon a napon nagy valószínűséggel mindenki csak rám figyelt az égben, és az én kívánságaimat teljesítette. :) 

Visszaigazolást kaptam arról, hogy megérte az elmúlt fél évben dolgoznom magamon, a kapcsolataimon, a jó és rossz tulajdonságaimon. Olyan lehetőségeket kaptam (szám szerint hármat), amelyeket örömmel vállaltam, és kihívással tekintek az előttem álló időszakra. Nagyon boldog vagyok. 

Megmondom őszintén, sokáig féltem a változástól, inkább a megszokottban maradtam, és egyre rosszabbul éreztem magam (érzések). Először csak szellemileg, majd fizikailag is. Amikor a fizikai tünetek megjelentek (betegség formájában), eldöntöttem, ez így nem mehet tovább. Először is megnéztem az életem főbb területeit, melyikkel mennyire vagyok elégedett (nem tudom, hogy ismeritek-e, ez az életkerék gyakorlat): párkapcsolat, család, munka, szórakozás és amit még éppen fontosnak gondoltam. Megtaláltam azt a területet, amivel gondom van, majd azt vettem górcső alá. Mindent aprólékosan kidolgoztam, mit és hogyan fogok illetve nem fogok csinálni a jövőben (gondolatok). Majd újra és újra beleestem ugyanabba a hibába (cselekedetek). Még mindig féltem másképp cselekedni.

Éreztetek már lelkiismeret-furdalást valamiért, amit nem tettetek meg, de szerettétek volna? Pont így voltam. Egészen addig, amíg elég bátorságot nem szereztem ahhoz, hogy változtassak. Nem sajnáltattam magam, nem panaszkodtam, csak úgy döntöttem, egyik napról a másikra másképp fogok cselekedni. Ez olyan lehet, mint amikor a dohányos eldönti, nem gyújt rá többet, és így is tesz. Azóta nem aggódom, nem stresszelek, egyszerűen csak hagyom, hogy történjenek a dolgok. Engedek a változásnak. Nem állítom, hogy egyszerű idáig eljutni, de az eredmény magáért beszél! Amit akkor érzel, úgy hívják: BOLDOGSÁG.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése