2014. március 17., hétfő

Vannak az életben olyan napok, amikor lazítani kell. Nagy volt a nyomás, nehéz a munka, sok a panasz? Mindenki maga dönti el, hogyan keresi meg illetve hol találja meg az életben azokat a lehetőségeket, amelyek egy nehéz nap terhét ellensúlyozzák. Egy baráti beszélgetés, egy jó kávé, egy mosoly, ölelés, egy kellemes esti séta, egy közös főzőcske a pároddal, esetleg egy jó film vagy könyv? Annyi de annyi lehetőség van. A kérdés csupán az, élsz-e vele?

Sok jó filmet láttam már. A közelmúltban azonban megleltem a kedvencemet, ami a mai napig hatással van rám: Igen, így fogok élni! A címe pedig Időről időre. Egyébként teljesen véletlenül láttam, ugyanis egy jó barátnőm nyert egy páros belépőt a premier előtti vetítésre, azonban a párja nem tudott elmenni vele. Így én lettem a szerencsés. A mai napig hálás vagyok mindkettejüknek az élményért. :)

Én a következő életfilozófiát alakítottam ki magamnak a látottak hatására:

1. Az élet minden perce ajándék, minden percben ott rejlik a lehetőség, csak nyitottnak kell rá lennem, és meg kell találnom.
2. A hozzáállásom merőben meg tudja változtatni a saját kedvemet és akár az egész környezetemét is.
3. Nem kell görcsölnöm feleslegesen. Minden úgy történik, ahogyan lennie kell, csupán egy adott pillanatban, egy adott szemszögből tűnhet nehézségnek.

Ha van kedvetek, nézzétek meg, vagy igyatok egy finom kávét, sétáljatok. Mindegy, mit csináltok, csak élvezzétek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése